Pakket nog niet ontvangen?

Door zeer grote drukte bij PostNL komt het momenteel helaas voor dat er vertraging optreedt bij het leveren van je bestelling. Verder kan het uit de informatie bij de track & trace soms lijken dat PostNL je bestelling niet heeft ontvangen. Deze informatie is onjuist: iedere werkdag om 16:00 uur geven wij de pakketjes mee. We willen je vragen om alleen contact met ons op te nemen als je meer dan 3 dagen na de oorspronkelijke bezorgdatum nog geen update hebt gezien in de track & trace-gegevens.

Contact met de Muizenman

Telefonisch contact:

013-7610160

Telefonische bereikbaarheid:

Maandag t/m Vrijdag van 9:00uur t/m 17:00uur

Adresgegevens:

Muizenman.nl
Bukkumweg 38
5081 CT Hilvarenbeek

E-Mail: info@muizenman.nl

KVK dossier: 65607120
BTW nummer:  NL001773581B67

Afhalen:

Het is mogelijk om uw bestelling af te halen bij muizenman.nl. Dit is enkel mogelijk op afspraak. Nadat uw bestelling is geplaatst zullen wij zo spoedig als mogelijk met u contact op nemen om de afspraak in te plannen. Vaak is dit dezelfde werkda

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.